joi, 17 iunie 2010

Seriale

Lepșuță de la Flori useful.ro - emoticoane pentru hi5, mersi! useful.ro - emoticoane pentru hi5useful.ro - emoticoane pentru hi5

Trebuie să vă spun serialele care-mi plac, le-am văzut şi încă le mai văd.

1. House M.D.  

Pentru a nu vă sufoca cu chestii de genul: “E cel mai tare serial!”, ”Trebuie urmarit!”, deoarece sunt sigură că nu o să vă capitivez atenţia o să vă descriu cam ce se petrece într-un episod.

Apare o urgenţă la spitalul unde acesta lucrează. Dacă lui House i se pare că poate fi un caz demn de inteligenţa lui îl ia, dacă nu, lasă pacientul în mâinile altor medici, mai prejos decât el şi dacă moare, ups. Oricum nu-l interesează, fiind arogant, cinic, sarcastic şi – evident – cu un suflet mare, pe care însa nu-l arată şi să nu mai spun că nu poartă halatul alb, fiind total independent. Şi mereu are un umor negru. V-aţi întreba de ce nu este concediat? Pentru că “Acel nenorocit e cel mai bun doctor pe care îl avem!”, citând-o pe directoare.  După ce preia un caz, ia un Vicodin – o pilulă pentru dureri, el având o problemă la un picior – , începe să pună diagnosticuri proaste. Bineînteleş că nu îi reuşeşte din prima, pentru că altfel nu ar mai fi serialul. Apar noi simptome, le analizează cu echipa lui, ia un Vicodin, dă medicamentaţie proastă. Şi tot aşa până când pacietul e pe moarte. Atunci ca prin minune reuşte să pună un diagonostic, pacientul îşi revine, toată lumea e fericită şi el mai ia un Vicodin.

Poate acum vă întrebaţi de ce îmi place mie acest serial? Ei bine, deşi urăsc tot ce ţine de medici şi spitale, acest serial mă intrigă şi îmi pune mintea la contribuţie. Încerc să pun diagnosticuri cu ei, uneori chiar reuşesc unele cazuri, pentru că urmăresc de mult timp. Şi în plus îmi place meseria, inteligenţa şi spontaneitatea lui.  Îmi place tot ce ţine de House.

 2. Grey's Anatomy 

         După cum spune și titlul, totul se învârte în jurul doctoriței Meredith Grey. Serialul prezintă evoluția stagiarilor atât profesional, cât și sentimental. Relațiile iau curbe de 180 de grade, când te aștepți mai puțin. Povești de iubire, cazuri medicale și mama intrigă, sunt ingredientele serialului!

3. CSI: NY

          De la medicină la poliție! Well... serialul asta m-a fascinat imediat. Puzzle-urile crimelor și modul ingenios al detectivilor de a le rezolva, charming! Detectivul Mac Taylor este liderul echipei formată din Stella, Lindsay, Flack, Sheldon, Danny, dr. Sid. 

         Echipa CSI (Crime Scene Investigation) din New York se confruntă cu situații și cazuri distincte de cele ale echipelor din Vegas sau Miami, dar membrii sai sunt însuflețiți de aceeași hotărâre nestrămutată de afla adevărul. [cinemagia]

4. Gossip Girl

         Mai are nevoie de descriere?? Eu nu îmi găsesc cuvintele să descriu serialul, so... Let's CinemaRX do it:

        Bine ai venit in Upper East, New York, unde cei bogați încearcă să facă față relațiilor amoroase, mereu dramatice, și totodată trebuie să opteze pentru cea mai bună alegere privind facultatea. Blair Waldorf este personajul asupra căruia se presupune că are o viață perfectă, nu doar pentru că are un prieten frumos, Nate Archibald, ci pentru că planuieste să urmeze facultatea sa de vis, Yale. 
           În timp ce toată lumea este preocupată de ce facultate va urma, și totodată de anii de liceu, perfecta ei viață este întreruptă de fosta, cea mai bună prietenă, Serena van der Woodsen, care se întoarce în oraș, după ce a fost dată afară de la internat. Serena reintră în viața sa, dar asta implică multe piedici... Oare, viața în Upper East Side se va schimba?

5. Ghost Whisperer

       De mică, Melinda Gordon are abilitatea de a vedea și de a intra în contact cu spiritele morților. Prin acest dar, moștenit de la bunica sa, Melinda ajută spiritele rămase prizoniere în lumea celor vii sa își găsească pacea. Deși nu pare ceva foarte interesant, țin să vă spun că în primul sezon, cred că am plâns aproape la fiecare episod. Știu, funny! Și e chiar intrigant... Are doar 5 sezoane, pentru că nu au obținut contract și pentru cel de-al 6-lea, deci vi-l recomand cu căldură.

6. The Vampire Diaries

         Uh uh! Fiind înnebunită după Twilight, normal că am fost atrasă de un serial cu vampiri. Damon, bring it on! De el îmi place cel mai mult... Dă culoare fiecărui episod. Stephen mă enervează la culme, dar abia aștept să apară sezonul următor!!

7. True Blood

          De la primul episod, pot descrie serialul cu un singur cuvânt: futai! DA! Cam pe asta se bazează. Futai între oameni, între vampiri, orgii și chestii de genul. Nu am reușit să mă uit decât la vreo 6 episoade din primul sezon. O să-l aduc la zi, dar nu prea curând că nu mă fascinează. Și Sookie mă lasă rece! Vreau să-l văd pentru Eric... Uhh! 

8. Supernatural

          Flori, pe această cale te anunț că Dean e al meu!!!! Și acum despre serial... Păi spirite, creaturi, demoni și toate cele, sunt chestiile care le piperează zilnic viața lui Dean și Sam Winchester. 

9. The Tudors

           Istorie și.... o Doamne! Bunăciunea de Jonathan Rhys Meyers! Dacă vă interesează să citiți mai mult aici

10. Sex and The City

         Cine nu l-a văzut? 

11. Chuck

12. Dexter

13. Nip/Tuck

          Și sunt multe pe care vreau să le văd... Vreo recomandare ? Leapșa merge la Miha, Bells' și Pisoiii.


 Photo ©Lil



Un comentariu:

Dacă există probabilitatea să ai chef de scris și comentat... Dă-i drumul :D