miercuri, 30 iunie 2010

De-o dată

Când zici fată te gândeşti la o multitudine de lucruri, chiar dacă niciodată nu vei reuşi să defineşti fata, cum vrei tu, dar asta e al subiect. Printre miile de chestii, faptul că fotbalul este o pasiune a fetei, nu se află pe lista multor băieţi. Ei bine, multe fete au această pasiune ascunsă. Cu ceva timp în urmă, mă enerva fotbalul de muream... Dar, cum "niciodată să nu zici niciodată", acum îmi place fotbalul. În primul rând pentru că ador cum mereu în josul ecranului sunt minim 2 proşti care se uită la minge, apoi că e mişto să fii în ritm cu băieţii din gaşcă, să te agiţi cu ei, ca o sticlă de pepsi: "Haide, bă!!", "Incredibil!", "Cum să pasezi frate aşa??" şi lista poate continua. Interesul meu pentru fotbal, a început odată cu nelipsitul Campionat Mondial de Fotbal, pentru că fiecare seară, se transforma în galerii... Eh... Păcat că e pe terminate.
XoXo




5 comentarii:

  1. Ei na, Lili Microbista :))

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie tot campionatul mondial mi'a retrezit interesul pentru fotbal. si insistentele lu taica'miu.

    argentina FTW!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu ştiu cu cne să ţin... sunt indecisă... trb să văd care sunt mai bunoci :)) :">

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru ca noi iubim fotbalul :X
    :))))

    si lumea e wow cand isi face intrarea :-"

    si s-a dus \:d/
    de s-ar ineca [Doamne iarta-ma!~] as fi foarte fericita :"> :)))

    RăspundețiȘtergere

Dacă există probabilitatea să ai chef de scris și comentat... Dă-i drumul :D