sâmbătă, 19 iunie 2010

Quiz

Altă lepşuţă de la Flori. Mersi!

1.Care este cheia fericirii tale? Ce te face să zâmbeşti în fiecare zi?
Cheia fericirii mele... întregul Univers, uneori chiar un zâmbet sau o privire fugară. Zâmbetul meu e generat de tot ce mă înconjoară. Este imposibil să fiu posomorâtă când ştiu că dacă aş plânge eu, ar fi o altă persoană care ar plânge odată cu mine.

2.Care este modelul tău în viaţă?
Nu am un model în viaţă, dar mă ghidez după mai multe persoane.

3.Crezi că ai pe cine să te bazezi când dai de greu?
Da.

4.Titlul melodiei preferate este?
James Blunt - Goodbye my lover

5.Păstrezi ceva ca amintire de la o persoană dragă?
Cred că da.

6.Două lucruri pe care le ai mereu la tine?
Bebeluşul meu[telefonul] şi chiloţii.

7.Ce înseamnă ura pentru tine?
Omida care apoi se transformă în fluture - iubire.

8.Crezi că dincolo de moarte este viaţă?
Da. Adică vreau şi eu să privesc de sus...

9.Poţi uita repede problemele? Poţi uita durerile din trecut?
De probleme da. Durerile din trecut au grijă să mai întoarcă cuţitul în rană din când în când.

10.Cea mai mare realizare de până acum este?
Apreciarea profesorilor.

Un comentariu:

Dacă există probabilitatea să ai chef de scris și comentat... Dă-i drumul :D