marți, 15 iunie 2010

69+30 chestii cu care mă laud :)))


De la Mishutsa și cine îmi mai dă... 

  1. Am realizat că îmi ador numele, după secole de certuri cu mami, pentru că nu m-a botezat Izabela.
  2. Sunt blondă. Și nu sunt proastă.
  3. Am 1.75 m.
  4. Nu concept viața fără converși.
  5. Dar port și tocuri... bine că în cele din urmă ajung în picioarele goale, dar asta e farmecul.
  6. Îmi plac serialele cu doctori, gen Grey’s Anatomy, House M.D. Teroare. 
  7. Ador aglomerația.
  8. București este orașul realizărilor mele.
  9. Când mă pierd prin metrou mă simt în siguranță.
  10. Sunt clasa a 11-a. Ce rezonanță!
  11. Ador vara.
  12. Aș da orice să fiu tot anul neagră pe piele.
  13. Cred că bronzul îți dă un aer de ceva frumos.
  14. Sunt băiețoasă.
  15. Când am nervi, mai bine taci din gură.
  16. Îmi plac unghiile mele. Vara în special, atunci sunt cele mai lungi.
  17. Folosesc Dove.
  18. Am un frate. O da. Pe la facultate.
  19. Îmi iubesc părinții.
  20. Și îmi place că îmi dau libertate.
  21. Când ajung în Diverta, în caz că e unul din magazinele mari, 2 ore cel puțin nu mai ies de acolo.
  22. Vibe FM & One FM addicted.
  23. Îmi plac hainele din: Pull&Bear, Zara, Bershka, Stradivarius,  Motivi, Takko, New Yorker, și nu mai știu. Cred că atât.
  24. Dacă mă lași într-un mall cu un card pe buget nelimitat, pot să mor după ce ies. Rai.
  25. Citesc Paolo Coelho. 
  26. Am în bibliotecă Saga Amurg. Chiar mi-a plăcut.
  27. Din Gossip Girl, îmi lispește Gossip Girl - no. 5 - Cum îmi place mie. Deci cine mi-o face cadou?
  28. Filmul meu preferat este P.S. I love you. L-am vizionat de 15 ori.

Gerry Kennedy: [as Holly's reading a letter] My life had changed right there, I'm not worried about you remembering me luv, you need to remember that girl on the road.

Gerry Kennedy: [after their kiss in Ireland] Where are you going?

Holly Kennedy: Stay.

Gerry Kennedy: You have my jacket.

Holly Kennedy: I'm keeping it unless we meet again, otherwise that will be the most perfect kiss ever shared by two strangers

Gerry Kennedy: I bet we will meet again.

Holly Kennedy: You better win that bet, because if we do, that'll be the end of it.

Gerry Kennedy: The end of what?

Holly Kennedy: Life as we know it.

Gerry Kennedy: I'm singing at this...

Holly Kennedy: Shh, if I happen to walk into the right one in the right town.

Gerry Kennedy: What's your name?

Holly Kennedy: No.

  1. Am iubit extrem de mult un băiat. Acum nu mai sunt în stare. Rănesc tot.
  2. Vreau să am o fetiță, pe care să o cheme Ariadna sau Amélie. 
  3. Am un carnet pe care notez impresii și citate din cărțile pe care le citesc.
  4. Îmi place fotografia. Dețin 2 aparate foto compacte. Din păcate.
  5. Vreau un DSLR.
  6. Vreau să fac voluntariat.
  7. Vreau să dau la jurnalism sau criminalistică. Dar nu cred că îl las pe Mihai să devină un paparazzo de succes fără mine.
  8. Când eram mică, eram cea mai tare de la grădi.
  9. Prietenele mele de suflet sunt: Miha, Cătă, Flori, Silvia, Dănutsa, Sorina, Eliana, Mădă, Isa, Giulia, Alex, și cam atât.
  10. Am învățat să merg pe bicicletă pe la 13 ani. Rușine mie = o entorsă și o cicatrice la cot.
  11. Știu să conduc.
  12. Abia aștept să împlinesc 18 ani.
  13. Vreau să mă duc la Liberty Parade.
  14. Bere: Corona, Heineken și Dab.
  15. Suc: Coke.
  16. Ceai: Nestea Ice-Tea de piersici.
  17. Tărie: gin, vodkă, tequila.
  18. Cocktail: Cosmo, Daiquiri, Bacardi Breezer.
  19. Sunt campioană la bowling pe WII, și joc bine și în realitate.
  20. Îmi place să joc biliard, dar sunt total pe lângă.
  21. Sunt obsedată de bacul cu Ice Tea. Deci... știi bacul cu Ice Tea? [Tu răspunzi nu, normal, că de unde pnm să-l știi...] Păi ‘Ai sâ ti fut! Amuzant, nu?
  22. Îmi iubesc verișorii. Atât gemenii, cât și cel mic.
  23. Prima dată când am fost în Vamă, am zis că nu mă mai întorc, că eu sunt cu trance-ul, muzica underground. Acum abia aștept să ajung acolo.
  24. Anul asta îmi propun să ajung și la Stufstock.
  25. Pe lângă serialele legate de medicină mai privesc și:

-          CSI: NY;

-          Ghost Whisperer;

-          Supernatural;

-          The Tudors;

-          True Blood;

-          Gossip Girl.;

  1. Am cont pe hi5 și facebook.
  2. Sunt rea.
  3. Iarna, când era atât de frig, încât nu îți simțeai picioarele, eu și Alex ne plimbam prin oraș! Pe la ora 1! Boschetare!
  4. După spusele lui Gabi, noi, fetele, suntem niște coaste. Să-i auziți povestea cu 3000 de ani… cu upgrade… nu mai ai aer de atâta râs…
  5. Am Iphone. Și sunt mândră de el. Cred că aș muri fără el.
  6. Sunt răsfățată.
  7. Beau cafea. Decofeinizată.
  8. Când începe vacanța, haos. Mă culc pe la 4-5 dimineața și mă trezesc pe la prânz. Practic ziua devine noapte și invers. Da. Sick.
  9. Am participat la Miss Boboc. N-am luat.
  10. Anul asta la balul Bobocilor, am cântat împreună cu Manu pentru toți Burning Love. De atunci ne spunem b.l.
  11. De 3 zile ascult într-una Rihanna – Rockstar 101 și Stromae – Alors on dance.
  12. Alors... de ceva timp încerc să îmi cumpăr cărțile: “Fetele rele obțin tot ce vor, fetele bune nu pierd nimic” , “Fetele bune ajung în Rai, fetele rele ajung unde vor”, da nu aveam bani. Acum sunt la ofertă, și tot n-am bani!!!
  13. Beau multă apă.
  14. Joc CS.
  15. Dacă nu am în cameră Puff, fac urât.
  16. Folosesc produse Avon.
  17. YM&Phone addicted. Dacă nu sunt la pc, sunt cu telefonul în mână.
  18. Îmi place să mă duc la Dănutsa, pe la Greci. Să bem.
  19. Am ochii albaștri.
  20. Isa îmi zice broccolina. Eu o alint vițica.
  21. Nu suport să fiu controlată.
  22. Când sunt beată, nu pot să zic s-ul.
  23. Parfumul meu preferat e Just Cavalli.
  24. Pentru băieți Givenchy – Blue Label.
  25. Am văzut Sex and The City.
  26. Mi-ar plăcea să am o casă pe malul mării.
  27. Îmi plac ploile de vară.
  28. Sunt romantică. Nasol.
  29. Îmi plac trandafirii albi și săruturile fugare.
  30. Îi cunosc foarte bine pe băieții de la E.M.I.L. Super de gașcă.
  31. Vara trecută am jucat paintball cu Stoi în echipă. Normal că eu și varmea am câștigat! Doar era Stoi cu noi…
  32. La 18 ani vreau o mașină cât mai mică, ca să nu bag mulți în ea. Știu. Selfish.
  33. Vorbesc mult.
  34. Îmi plănuiesc majoratul de la 14 ani. Parcă văd că nu-l fac și mă duc la Londra.
  35. Prima dată m-am îmbatat pe la 3 ani. Eram în grija unui unchi tânăr.
  36. Am fost de 3 sau 4 ori în Bulgaria și o dată în Grecia.
  37. Nu am mai ieșit din țară de un an, chiar 2. It sucks.
  38. Mă gâdil. Tareeee!!!
  39. Sunt dezordonată și nu îmi place să fac curat.
  40. Urăsc să spăl vase.
  41. Sunt de părere că te poți distra oriunde, atât timp cât ai persoanele adecvate lângă tine.
  42. Îmi place să stau cu mami la bârfă.
  43. Îmi place să experimentez.
  44. Îmi place adrenalina.
  45. Plâng la filme.
  46. Îmi place înghețata. În special cea de cappucino cu nuci caramelizate și Nirvana de ciocolată.

Mai scriam, că sunt narcisistă și îmi place să vorbesc despre mine... Total freak! 

Cine dorește?!


                                                                  Photo ©Deviantart

7 comentarii:

  1. ai uitat de The Vampire Diaries :-w
    sunt a treia in suflet a ?:)) sugi:)))
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am intalnit persoana care sa se laude mai mult ca tine :|
    si chiar nu esti baietoasa ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Flori: și tu tot așa mă ai :*
    @Miha: știuu :)) femeia perfectă :> =))) poate ;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. 100. Iti plac jucariile

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi place să mă duc la Dănutsa, pe la Greci. Să bem.
    :>:>
    `adi ma ;;)
    :">
    :))

    RăspundețiȘtergere
  6. deci,nu iti mai zic b.l[-(.nu ma ai la prieteni de suflet :-<:-<

    RăspundețiȘtergere
  7. deci,exista probabilitate ca am chef de scris si tot la fel exista trista probabilitate sa nu mai fii b.l a mea :(.trebuie luate masuri drastice!:*

    RăspundețiȘtergere

Dacă există probabilitatea să ai chef de scris și comentat... Dă-i drumul :D