sâmbătă, 26 iunie 2010

Pierde-vremea rece...

   După o noapte, în care am râs de nu mai aveam aer [burta!!] Doar mi-au venit verișorii... Am dormit neîntoarsă. După câteva ture de "cartier" hai să citesc un articol din blogroll. Curioasă... [da... apropo, sunt o persoană extrem de curioasăăăă], hai să intru pe site-ul egirl.

Headline: Spune-mi ce zodie ești ca sa îți spun...dacă ai stofa de amantă
Eee și cum să nu dau click ?! Am râs ca proasta în fața pc-ului...
Fecioară: Ești prea a dracului, apoi cu tine un bărbat nu se poate juca doar din când în când ca și cum ai fi o papușă de porțelan, știi să îți impui punctul de vedere mult prea bine.

Hello!! Nu se poate juca deloc!! Și dacă stăm să analizăm ceea ce scrie mai sus, este imposibil să te joci cu porțelanul, fiind băiat... deci mă tratează ca pe o tipă bine... wtf?! Eu tipă bine?! Deja mă doare burta de la râs... nu mai pot s-o continui așa că mă îngraș... Și e tragic! 

Ne jucăm? 

XoXo 

3 comentarii:

  1. te-am visat aseara :|

    Ai ieist dintr-o camera si erai in baie la Cin-Cin, te aranjai. Apare Dan si-ti zice "Ai un corp foarte frumos" sau ceva de genu. Si se duce in alta camera, unde erua unii, la care ei "Iar ai dormit cu ea frate?" Da el: "Mai e pana o s-o am."

    Ciudat vis :|

    RăspundețiȘtergere

Dacă există probabilitatea să ai chef de scris și comentat... Dă-i drumul :D