marți, 22 iunie 2010

Aşa nu!

       De două zile plouă, de trei zile nu mai am bani să ies, dar ieri tot m-am răsfăţat cu o Corona, că doar sunt fată. A venit circul pe la noi... abia sâmbătă e prestaţia! De parcă nu aveam deja circul în oraş. Şi nici nu ştiu cine o să se ducă, preţuri piperate pe sărăcia asta: 20 lei - copii, 25 lei - adult şi 30 lei - lojă. Mai ales că în weekendul asta e şi sărbătoarea teilor şi vine Puyaaaa useful.ro - emoticoane pentru hi5 nu poate fi ratat!
      Am o stare de căcăt. Pe bune. N-am chef de nimic. Dacă trece norul asta negru cred că îmi bag căştile în urechi şi plec un pic pe străzi... Sau mai bne îmi termin unghiile. Care a trebuit să le tai. Îmi vine să plâng. Erau aşa lungi, dar s-a rupt una şi s-a dus tot... Grav!
Cam atât pe ziua de azi... Voi?





Photo ©Deviantart

3 comentarii:

  1. 9:30- mamaia, luat bani
    10:20-12:00 - invatat Morometii
    12:20-16:00 - matrici si siteme mate :D
    16:10-16:50 - tuns :">
    17:10-18:00 - plimbat cu dragosh
    18:10-18:44 - stat la comp
    18:55 - iesit afara

    restu e can-can :D

    RăspundețiȘtergere
  2. trezirea la 10
    12-14:30 -> am frecat menta la pc cu o mik pauza in care am fost de mi-am luat painea si am mancat
    14:30-17:30 -> am calcat in timp ce priveam Dinastia Tudorilor. Am terminat primul sezon :>
    17:30-00:00/01:00 din nou frec menta la pc ;;)

    PS: Am vb cu pretenasa azi :X ;;)

    RăspundețiȘtergere

Dacă există probabilitatea să ai chef de scris și comentat... Dă-i drumul :D