miercuri, 16 iunie 2010

Ploaie de vară

         Ador ploile de vară... Și cum stăteam eu liniștită, cu picioarele pe birou, privind un film, aud cel mai dulce sunet! Sunetul ploii de vară. Am ieșit afară și pur și simplu stăteam în ploaie... Cum mă atingea, cum mă alina... Plângeam odată cu cerul. A fost așa plăcut cum mă copleșea fiecare picătură, cum se aterizau stropii pe pielea mea, ca niște balerine, își făceau număr, apoi închideau cortina pe pământ... Și mirosul ploii este la fel de perfect. Ploaia de vară este cel mai perfect fenomen! Mi-aș dori să am parte de un sărut fugar într-o ploaie de vară. 

          Aș fi vrut să fac și o poza, dar eram în transă totală. Cum pot să fac să plouă și mâine? Dacă văd vreun curcubeu, o să mă duc la capătul lui, ca să cer o altă ploie. Da... Asta e soluția. 

 Photo ©Deviantart

3 comentarii:

  1. cine te-a aburit ma :))))?
    paradoxul ar fi chiar sa functioneze :>

    RăspundețiȘtergere
  2. curcubeele is naspa
    fulgere is...hipnotizante :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Miha: eu ;;) metaforic vorbind ;;) că mă așteaptă un spiriduș la capăt :X
    @Mihai: și tu vrei să mori din cauza lor 8-|

    RăspundețiȘtergere

Dacă există probabilitatea să ai chef de scris și comentat... Dă-i drumul :D