miercuri, 16 iunie 2010

Protest!


        Auzi tu! Cum am zis și în postul cu 99, am un frate. Și a venit el acasă ca să învețe pentru ultimele două examene... Bineînțeles că nu a învățat deloc și s-a jucat toată ziua, da mă rog, nu asta-i buba.

         Se trezește omu' fericit dimineață și hop la sor'sa în cameră de îi ia telefonul, că am abonament d-ăla bengos și el e pe zero tot timpul. Că e pe cartelă. Frumos. Și în timp ce vorbește el la telefon i se scoală o idee frate! Să-i dau Iphone-ul meu drag pentru 10 zile ca să copie el la examene! Oare s-a gândit mult?! Să-i dau copilașul meu pentru 10 zile?!!! Înnebunesc! Mă revolt! Bine apoi mă gândeam și la varianta să i-l dau ca să știe lumili că sor'sa e tare... Da mai bine, nu! Nu-i așa ?


 Photo ©Deviantart


2 comentarii:

Dacă există probabilitatea să ai chef de scris și comentat... Dă-i drumul :D