joi, 29 iulie 2010

Here we come!


         Și uite cum a trecut o săptămână. Mă rog, sau ceea ce vrea să semene cu o săptămână. 5 zile. Cum a trecut orice moment petrecut la malul mării, ca o adiere ușoară... de vară. Venim acasă. Prepair the shots! 

Update: Anul asta a fost primul de liberty! Și unde poate fi sărbătorită mai bine decât la Liberty Parade. Trenul pleca din Constanța la ora 18. Eram emoționată. Mă duceam la prima mea mare experiență. Orele din tren au trecut foarte ușor. Fluiere, schimburi de indentități, o țigară între vagoane, o privire rătăcitoare. Și ultima stație... Mangalia! Când am coborât din tren, nu îți mai puteai auzi nici gândurile. Fluiere, vuvuzele, țipete... spre plaja dintre Venus și Saturn. Când am ajuns acolo: feel the vibe! Abia la 6 dimineața am plecat. Răsăritul pe plajă. Claxoanele unor "taximetriști" gratis. Lupta cu pleoapele. Somn în tren. [Sorina îmi zicea că am dormit cu ochii deschiși...]. Acasă. Plajă. Nisip ud. Răceală. Tocuri. Ploaie. Mare.

Photo ©Lil

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă există probabilitatea să ai chef de scris și comentat... Dă-i drumul :D