joi, 22 iulie 2010

Absentă!

       Am lipsit ceva timp, dar nu cred că mi-a simțit cineva absența. Am fost plecată câteva zile, am trecut printr-o ploaie de experiențe, dar scurtă, de vară... De la lipsa somnului timp de 72 de ore la un duel în ochelari wayfarer - Ray-Ban contra piața săracilor -, am câștigat, NORMAL! Zile nebune de vară, pe care nu le vei mai trăi. Ce cu anii sunt din ce în ce mai greu de descris și vor deveni "basme" pentru generațiile viitoare. Să fii într-o aglomerație de persoane, dar să privești cerul plin de stele și speranțe nemuritoare și să realizezi că pe lumea asta ești doar tu și ele. Asta e nostalgia unei beri, într-o seară de vară. Sunt prinsă în valuri, dar sper că voi mai posta câte ceva. Vineri plec la mare...                                                                            

XoXo 


Photo ©Deviantart

Un comentariu:

Dacă există probabilitatea să ai chef de scris și comentat... Dă-i drumul :D