duminică, 31 octombrie 2010

Kings of my heart! Kings of Leon!


Am descoperit trupa asta acum vreun an juma'te. Umblam pe telefonul lui văr`miu și am găsit în playlist melodia „Sex on fire”. Titlu cu tente, cum naiba să nu dai play. Deci fraților din secunda aia efectiv m-am îndrăgostit de trupa asta. Potrivit site-ului wikipedia „Kings of Leon este o formație americană de rock din Nashville, Tenessee, SUA. Formația este alcătuită din trei frați - Caleb Followill (născut pe 14 ianuarie 1982, solist și chitară ritmică), Nathan Followill (născut pe 26 iunie 1979, toboșar), Jared Followill (născut pe 20 noiembrie 1986, chitară bas, sintetizator) - și vărul lor primar, Matthew Followill (născut pe 10 septembrie 1984, chitară solo). Stilul trupei îmbină stiluri ca garage rock, hard rock și alternative. Au lansat patru albume până în prezent. Numele trupei vine de la numele tatălui și bunicului lui Nathan, Caleb și Jared - Leon. Cu privire la situarea trupei în topuri, ea a avut un succes mult mai mare în Europa (în special în Marea Britanie și Irlanda), decât în țara de proveniență. 80% din vânzările albumelor au fost făcute în Marea Britanie și în Australia, unde au înregistrat cel mai vândut album în 2008).” Potrivit mie sunt o adunătură de mii de sentimente. Liniile lor melodice te liniștesc. Versurile parcă îți sunt scrise pe suflet. Mi-am promis că la 18 ani o să mă duc la un concert de-al lor. Sunt demențiali. Și acum au scos și un album nou: Come Around Sundown. Bineînțeles că deja l-am ascultat pe tot și pentru o primă ascultare melodia care s-a lipit ca un note pe suflet a fost „The Immortals”.
Discografia lor, pe care o găsiți aici curprinde:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă există probabilitatea să ai chef de scris și comentat... Dă-i drumul :D