miercuri, 4 august 2010

4 of a million

Patru filme care mi-au plăcut : Breakfast at Tiffany`s, P.S. I love you, Memories of a Gheisha
şi Sex and the City. 

Patru cărţi care mi-au plăcut : Amurg - Stephenie Meyer , Doamna Bovary - Flaubert, Zahir - Paolo Coelho, Codul lui DaVinci - Dan Brown.

Patru prieteni apropiaţi : vă iubesc pe toți !

Patru mâncăruri preferate : cartofi nature, file de pește, pui cu sos și paste.

Patru lucruri pe care le-am făcut azi : igiena matinală, paste cu brânză, am privit finalul de la Memories of a Geisha [din nou] și am citit.

Patru locuri unde am dormit : pe saltea, pe jos, canapea și pe nisip.  

Patru ţări pe care le-am vizitat : Bulgaria, Grecia, pauză și pas. 

Patru site-uri pe care le vizitez zilnic : facebook, blog, vplay și cațavencu .

Patru lucruri care se află momentan pe biroul meu : bateria de la laptop, un caiet de notițe, un pix și Enigma Otiliei. 

Patru articole vestimentare pe care le-am purtat azi : înca nu am ieșit, deci pentru dimineață... chiloți, tricou, pas, pas.  

Patru profesori preferaţi : profa de română, profa de chimie, profa de mate și profu` de fizică. 

Patru colegi de bancă de până acum : Miha, Teo, Călin și Cătă. 

Patru numere preferate : 11, 13 și conform acestui site, numerele norocoase ale fecioarei, 3 și 5.

Patru poeţi preferaţi :  ne.

Patru persoane cu care am vorbit azi :  Flori, Camy, frate`miu și mama.

Patru instrumente la care aş vrea să cânt :  vioară, pian, pauză, pauză.

Patru regrete :  nu sunt apropiată de ai mei, nu găsesc pe cineva, nu beau 2 l de apă pe zi și nu am termintat lista de lecturi.
Patru persoane cărora le pasez leapşa : Bella, Baeyar, Gossip Girl și Elișor.

Photo ©Deviantart

2 comentarii:

Dacă există probabilitatea să ai chef de scris și comentat... Dă-i drumul :D